Afgelopen kwartaal hebben we niet stil gezeten en heeft ons team een reeks van nieuwe mogelijkheden ontwikkeld. Hieronder vind je een overzicht van de nieuwe functies die zijn toegevoegd aan het Oodit platform.


Oodit preventiemanager

Geef medewerkers of derde partijen een eenvoudig te gebruiken toepassing waarmee zij de opgestelde maatregelen binnen Oodit kunnen opvolgen. Hou in Oodit makkelijk de voortgang bij. Nu is dit mogelijk met de Oodit preventie manager.

 

Oodit Bibliotheek

Er zijn meer dan 100 risico’s en maatregelen verdeeld over meerdere templates voor oa Cyber en ziekenhuizen toegevoegd in de Oodit bibliotheek. Deze zijn exclusief voor Oodit klanten toegankelijk.

 

Koppel Oodit aan je eigen interne systemen

Vanaf nu is het mogelijk om Oodit te koppelen aan je interne systemen. Denk aan een CRM systeem om het dubbel invoeren van gegevens in Oodit te voorkomen of om Oodit te koppelen aan je eigen website.


Archiveren

Hou Oodit overzichtelijk met de archiveer functionaliteit. Risico plannen die niet meer relevant zijn kun je eenvoudig in het archief plaatsen en als nodig inkijken en terugzetten als dat nodig is.

Mappen

Breng structuur aan in de risicoplannen door het gebruik van mappen. Plaats risicoplannen in verschillende mappen en behoudt daarmee het overzicht.

 

Koppelen van teamleden

Bij het koppelen van teamleden aan een risicoplan of online beoordeling is het handig om beter te kunnen filteren op de diverse teamleden. Filteren kan nu op soort rol.


Wil je meer uitleg van de nieuwe functionaliteiten dan kun je altijd een webex aanvragen en loodsen wij je graag door het Oodit Platform heen.
Daarnaast is het zo dat we constant werken aan de security van Oodit. Onder de motorkap hebben we daarom ook weer diverse security patches doorgevoerd.

Heb je vragen?

Neem gerust contact met ons op.