Ben jij, binnen jouw bedrijf, betrokken bij het Risico-Inventarisatie & Evaluatie proces en vraag jij je af hoe veiligheid volledig en beter geborgd kan worden? Dan nodigen we je graag uit voor de workshop op donderdag 31 oktober bij ons lid, Oodit in Amsterdam. Tijdens deze workshop leer je dat platform “Oodit” efficiënter en veiliger werken faciliteert.

Als de RI&E niet tot jouw verantwoordelijkheden behoort, stuur deze uitnodiging dan alsjeblieft door naar de relevante persoon binnen de organisatie.

Waarom meedoen?

  • tijdsbesparing
  • completer overzicht van alle risico’s en maatregelen
  • de wettelijke plicht borgen
  • direct je plan van aanpak klaar
  • monitoren van de voortgang van maatregelen

Wat ga je doen?

  • je krijgt uitleg over de basis van de RI&E
  • je inventariseert de risico’s
  • je koppelt maatregelen aan de risico’s
  • je wijst verantwoordelijkheden toe
  • je wisselt ervaringen uit met andere deelnemers

Tijdens de workshop worden alle onduidelijkheden omtrent het opstellen en beheersen van de RI&E de wereld uitgeholpen en maak je een vliegende start met een eigen plan in het Oodit Risico systeem.

Speciaal voor AYOP leden

Na het voltooien van de workshop heb je drie maanden lang gratis toegang tot je eigen RI&E en plan van aanpak in Oodit. Deze kan ook worden uitgedraaid in de vorm van een rapport. Wil je dit niet, dan krijg je, je eigen uitgewerkte plan direct mee van ons in PDF vorm. Deelname aan de workshop is gratis en verplicht tot niets.

Programma donderdag 31 oktober

Graag verwelkomen we je om 14.00 uur met een kop koffie en een versnapering.

Het programma zal duren tot +- 17.30 uur en het zal bestaan uit de volgende onderdelen:

  • Wie zijn wij (Oodit)
  • Onze visie op risicomanagement & ontwikkelingen
  • Introductie RI&E – waarom, wat & hoe
  • Workshop
  • Terugkoppeling deelnemers
  • Afsluiting met een borrel en een hapje

Aanmelden voor de workshop

Op de event website vind je altijd actuele, gedetailleerde informatie over het event. Kijk ook op de gastenlijst om te zien wie er bij dit netwerkdiner aanwezig zijn. Via deze link kan je ook de event app aan het startscherm van je telefoon toevoegen. Zo heb je alle relevante informatie bij elkaar.

Naar de event website